افتتاح خط تولید جدید در کارخانه پگاه فارس

پروژه خرید و نصب خط بسته‌بندی استریل جدید پگاه فارس با عبور از شرایط تحریمی با حضور مهندس قدوسی (مدیرعامل صنایع شیر ایران )افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز) به نقل از روابط عمومی پگاه، خط تولید جدید با حضور مهندس عبدالله قدوسی مدیرعامل شرکت صنایع ایران(پگاه)، مهندس بزم آرا (مدیرعامل شرکت پگاه فارس و تنی چند از مدیران صنایع شیر ایران صبح سه شنبه ۲۷ خرداد افتتاح و به جریان تولید رسید.

عبدلله قدوسی در مراسم افتتاح این خط تولید با اشاره به کاهش ریسک کیفی تولید محصول گفت: انجام تولید انبوه و با کیفیت یکی از دستاوردهای این بهره‌برداری است که با استفاده از رول‌های بسته‌بندی داخلی مشابه خارجی با قیمت و کیفیت مناسب بومی سازی شد.

وی تاکید کرد:کاهش وابستگی به پاکت‌های کامبی بلاک دستاورد مهمی است که با توجه به اشکال در تامین این پاکت ها در شرایط تحریم‌های ظالمانه می‌تواند به جهش تولید و خودکفایی در این حوزه و کاهش قیمت تمام شده منجر شود.

بر اساس این گزارش، افزایش ظرفیت و تنوع تولیدو نفوذ در بازار محصولات تک نفره استریل و کاهش هزینه‌های برون سپاری و قیمت تمام شده محصول از دستاوردهای این اتفاق است.

منبع: پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)
1399/03/28

کلیه حقوق این سایت متعلق به اتحادیه صنعت دامپروری استان فارس می باشد