دام های مسروقه در اقلید تحویل مالکان شد

 

فرمانده انتظامی فسا از کشف ۳۸ راس دام مسروقه خبر داد که با استعلام پلاک، تحویل مالباختگان در شهرستان اقلید شد.

سرهنگ فرهاد آراوند اظهارداشت: افسران پلیس آگاهی در اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با سارقان، تحرکات یک نفر سارق سابقه‌دار احشام را زیر نظر قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی با صدور حکم قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از حیاط منزل فرد مذکور ۳۸ راس احشام پلاک کوبی را کشف کردند که در استعلام از سامانه دامپزشکی، مشخص شد سابقه سرقت از شهرستان اقلید دارند.

فرمانده انتظامی فسا با بیان اینکه یک نفر متهم در این زمینه دستگیر شد، گفت: با دستور قضایی احشام به ۲ نفر مالباخته در شهرستان اقلید تحویل شد.

سرهنگ آراوند با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهم، مقادیری اقلام مسروقه اعم از اسپیلت، ال‌ای‌دی، موتورجوش، پیکور، سنگ فرز، لوله نیوپایپ و اتصالات کشف شد، اظهارداشت: کارشناسان ارزش اموال مسروقه را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی با بیان این که متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: سارق در سطح استان فارس نیز اقدام به سرقت می‌کرده است، لذا از هم استان‌های گرامی که اموالشان به شرح اقلام مکشوفه سرقت شده است، می‌توانند برای شناسایی اموال خود، با همراه داشتن مدارک و مستندات، در ساعات اداری به پلیس آگاهی فسا واقع در میدان امام خامنه‌ای مراجعه کنند.

 

منبع خبر: خبرگزاری صدا و سیما

تاریخ انتشار: 1402/08/22

کلیه حقوق این سایت متعلق به اتحادیه صنعت دامپروری استان فارس می باشد