توزیع ۹۰۰ تن گوشت قرمز در فارس

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس از توزیع ۹۰۰ تن گوشت قرمز از هفتم دی ماه تاکنون در استان خبر داد و گفت: تا زمان تنظیم بازار این توزیع ادامه دارد.

مجتبی دهقان پور با اشاره به اینکه در این مرحله از توزیع گوشت قرمز منجمد، ۶۰۰ تن گوشت گوساله در نظر گرفته شده است، افزود: قیمت گوشت منجمد گوساله برای عرضه کنندگان ۱۴۳ هزار تومان و مصرف کنندگان ۱۵۰ هزار تومان است.

به گفته وی؛ ۳۰۰ تن از گوشت قرمز منجمد، گوسفندی است که با قیمت ۱۳۸ هزار تومان به مراکز توزیع و ۱۴۵ هزار تومان به مصرف کنندگان عرضه می‌شود.

او اضافه کرد: تعاونی‌های مصرف دستگاه‌های اجرایی، فروشگاه‌های تنظیم بازار، فروشگاه‌های زنجیره ای، فروشگاه‌های اینترنتی و سایر عرضه کنندگان می‌توانند بدون هیچ محدودیتی برای دریافت و عرضه گوشت قرمز منجمد به اداره کل پشتیبانی امور دام مراجعه کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون، ۴۸۰ تن گوشت قرمز توزیع شده است که با احتساب این ۹۰۰ تن، مجموع توزیع به یک میلیون و ۳۸۰ تن می‌رسد.

دهقان پور اضافه کرد: استان فارس با خرید هزار و ۷۳۶ تن گوشت قرمز خالص از اواخر اردیبهشت ماه تا پایان مهرماه؛ رتبه اول کشوری را در این زمینه کسب کرد.

 

منبع خبر: خبرگزاری صدا و سیما

تاریخ انتشار: 1401/10/25

کلیه حقوق این سایت متعلق به اتحادیه صنعت دامپروری استان فارس می باشد