رزمایش جهادگران فاطمی دو در بیضاء برگزار شد

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا از برگزاری رزمایش جهاد گران فاطمی 2 از تاریخ بیست و هشتم آبان ماه تا هفتم آذر ماه در این شهرستان خبر داد و گفت: این رزمایش با هدف محرومیت زدایی از مناطق روستایی و عشایری برگزار و به بهره برداران بخش کشاورزی ارائه خدمت شد.

صدیقه مویدی با بیان اینکه رزمایش مذکور با گرامیداشت شهید مدافع حرم ابوذر فرح بخش و شهید مدافع امنیت محمد مویدی بر پا شده بود، تصریح کرد: در این رزمایش 4500 راس دام سنگین علیه بیماری تب مالت واکسینه شد و 300 مورد مشاوره، معاینه و درمان دام انجام گرفت.

این مقام مسئول با بیان اینکه در رزمایش جهاد گران فاطمی 2 در حوزه های دیگر خدمات متنوعی به بهره برداران ارائه شده است، اظهار کرد: توانمند سازی مربیان جهش تولید، 160 نفر روز آموزش تخصصی در زمینه جهش تولید در دیمزارها و آموزش خبازان از دیگر اقدامات انجام شده است.

به گفته وی؛ توزیع بسته‌های معیشتی، آسفالت جاده بین مزارع، ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و کشاورزی تخصصی در مناطق مشترک عشایری و روستایی نیز صورت گرفت.

او با اشاره به اینکه در این رزمایش دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان نیز با گروه‌های جهادی هم‌افزایی و همکاری داشتند، تصریح کرد: رزمایش جهادگران فاطمی به‌دنبال خدمات‌رسانی به محرومان و نمایش ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گروه‌های جهادی است.

 

منبع خبر: خبرگزاری ایانا

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۹/12

کلیه حقوق این سایت متعلق به اتحادیه صنعت دامپروری استان فارس می باشد