سرپرست مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی فارس معرفی شد

در حکمی از سوی مجتبی دهقان پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، معصومه مویدی به عنوان سرپرست مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی این سازمان معرفی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان فارس، دهقان پور در آئین تودیع و معارفه مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی با اشاره به اینکه انسان محور فعالیت ها و توسعه است، گفت: باید از بستر ترویج با رهنمودهای ارشادی، حتی سلبی و ایجابی به توانمندسازی نیروهای انسانی کمک کنیم تا در نهایت توسعه همگون و متوازنی را داشته و در این حوزه پیشرو باشیم.

وی؛ خطاب به سرپرست و کارکنان مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی، اظهار کرد: ترویج تکثرگرا داشته باشید، از ظرفیت تشکل ها، سایر دستگاه ها، روش های متنوع آموزشی ترویجی، بستر آی تی و فناوری اطلاعات استفاده کنید.

دهقان پور؛ با بیان اینکه امروزه با محدودیت های زیاد اعتباری و خودرویی مواجه هستیم، بیان کرد: مدیری توانمند است که بتواند بحران ها را به فرصت تبدیل کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به اینکه ترویج محور بسیاری از اقدامات شاخص است، ابراز کرد: انتظار می رود در طرح‌های مرتبط با حوزه توسعه کشاورزی و به طور خاص طرح نفوذ دانش در واحدهای تولیدی، مدیریت ترویج کشاورزی همانند گذشته نقش فعال داشته باشد و حرف اول را بزند.

دهقان پور؛ به ضرورت بررسی میزان اثربخشی اقدامات آموزشی و ترویجی نیز گریزی زد و افزود: اقتصاد آموزش ترویجی را محاسبه کنید تا سهم هر آموزش در تولید مشخص شود و در این راستا از ظرفیت دانشگاه و پایان نامه های دانشگاهی کمک بگیرید.

معصومه مویدی دارای مدرک دکتری ترویج کشاورزی و پیش از رئیس اداره رسانه های آموزشی مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بود.

در این آیین ضمن تقدیر از زحمات حمیدرضا ابراهیمی مدیر سابق هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس که به مدت هشت سال و نیم در این سمت بود، با اهدا لوحی از سوی رئیس سازمان به عنوان مشاور رئیس و دبیر اتاق فکر سازمان جهاد کشاورزی استان فارس معرفی شد.

 

منبع خبر: سایت وزارت جهاد کشاورزی

تاریخ انتشار خبر: ۱۴۰۱/۰۸/۲۳

کلیه حقوق این سایت متعلق به اتحادیه صنعت دامپروری استان فارس می باشد