دو کشتی نهاده دامی در لنگرگاه بندرامام در حال تخلیه و بارگیری است

 

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: دو کشتی اقیانوس‌پیمای حامل بیش از ۸۶ هزار تن نهاده دامی در لنگرگاه بندرامام خمینی (ره) در حال تخلیه و بارگیری است.

حمید بدوی با اشاره به آخرین وضعیت واردات نهاده‌های دامی از طریق بندر امام خمینی (ره)، اظهار کرد: اکنون دو کشتی اقیانوس پیمای حامل ۸۶ هزار تن نهاده دامی در لنگرگاه این مجتمع بندری در حال تخلیه و بارگیری هستند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: این کشتی‌ها حامل محموله کنجاله سویا به عنوان نهاده دامی هستند که از کشور برزیل خریداری و از طریق بندرامام خمینی وارد کشور شده‌اند.

بدوی عنوان کرد: این محصول توسط شرکت پشتیبانی امور دام به منظور حل مشکل تامین نیاز دامداران کشور سفارش و خریداری شده است و روند واردات نیز با توجه به نیاز کشور به این نهاده‌ها ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: امسال بخش مهمی از نهاده‌های دامی توسط شرکت‌های بخش خصوصی در بندر امام وارد کشور شده و بخش دیگر آن نیز توسط شرکت‌های دولتی به منظور کنترل شرایط و تامین نیاز انجام شده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان خاطرنشان کرد: قرار است در روزهای آینده نیز کشتی‌های حامل ذرت در بندرامام وارد شده و نسبت به تخلیه و بارگیری آن‌ها اقدام شود.

 

منبع خبر: خبرگزاری ایسنا

تاریخ انتشار: 1402/08/23

کلیه حقوق این سایت متعلق به اتحادیه صنعت دامپروری استان فارس می باشد