روزانه ۵ هزار تن نهاده دامی در بندر چابهار بارگیری می‌شود

 

شهدادی، معاون امور بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی، سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر روزانه پنج هزار تن نهاده دامی در بندر چابهار بارگیری و به دیگر نقاط کشور صادر می‌شود.

حسین شهدادی اظهار داشت: کار بارگیری و ارسال ۲۴ ساعته نهاده های دامی از مبدا بندر چابهار به مقاصد مورد هدف با میانگین روزانه ۵ هزارتن کالا در حال انجام است.

معاون امور بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی، سیستان و بلوچستان، گفت: از ابتدای سال جاری تخلیه و بارگیری کالا در بندر چابهار نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۰ درصد افزایش یافته است.

شهدادی با اشاره به اینکه، در این مدت انجام عملیات کانتیتری رشد ۱۰ درصدی داشته است، افزود: همچنین صادرات مواد غیرنفتی از رشد ۳.۵ برابری نسبت به مدت مشابه برخوردار بوده است.

وی با اشاره به پهلوگیری همزمان ۵ کشتی حامل کالای اساسی و کانتینری در بندر شهید بهشتی چابهار، تصریح کرد: هم اکنون امکان همزمان تخلیه و بارگیری انواع کالاهای کانتینری، فله خوراکی و نهاده های دامی، برنج و انواع مصالح ساختمانی و مواد معدنی در بندر چابهار وجود دارد.

معاون امور بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی، سیستان و بلوچستان، گفت: در حال حاضر از تمام زیرساخت‌ها و تجهیزات تخلیه و بارگیری بندر چابهار جهت پهلودهی کشتی ها، تخلیه و بارگیری کالا استفاده می شود.

 

منبع خبر: خبرگزاری بازار

تاریخ انتشار: 1401/10/15

کلیه حقوق این سایت متعلق به اتحادیه صنعت دامپروری استان فارس می باشد