برگزاری بزرگ‌ترین رویداد صنعت خوراک دام، فیداکسپو ۱۴۰۱

 

بزرگ‌ترین رویداد صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان کشور موسوم به Iran FeedExpo ۲۰۲۳ از تاریخ بیست تا بیست و دوم دی‌ سال‌جاری در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو تهران برگزار می‌شود.

طی سنوات گذشته فیداکسپو با حضور شرکت‌های بزرگ و معتبر در زمینه‌های مختلف خوراک، اعم از واردکنندگان نهاده، ریزمغذی‌ها، ویتامین‌ها، تولیدکنندگان ماشین‌آلات و تجهیزات، شرکت‌های توزیع‌کننده، کارخانجات معتبر تولیدکننده خوراک دام، طیور و آبزیان و همچنین تشکل‌های بزرگ بخش دام و طیور و سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی برگزار شده است.

این رویداد در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو تهران برگزار خواهد شد و در این دوره نیز ۱۲ همایش علمی و کاربردی برای فعالان در صنعت برگزار می‌گردد که شرکت در این همایش‌ها برای تمامی بازدیدکنندگان رایگان خواهد بود.

فید اکسپو با شعار «خوراک سالم- دام سالم – انسان سالم» برگزار می‌گردید که هدف امسال این رویداد «بهبود بهره‌وری در تولید خوراک دام، طیور و آبزیان» است و با هدف «برندسازی و رتبه‌بندی کارخانجات تولیدکننده خوراک» برگزار خواهد شد.

ستاد برگزاری فیداکسپو ۲۰۲۳ از تمامی فعالان و دست‌اندرکاران بخش خوراک دام، طیور و آبزیان کشور جهت بازدید از این رویداد که همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۱۸ است، دعوت به عمل می‌آورد.

 

منبع خبر: خبرگزاری صدا و سیما

تاریخ انتشار: 1401/10/12

کلیه حقوق این سایت متعلق به اتحادیه صنعت دامپروری استان فارس می باشد