پیگیری برای ایجاد مرکز نوآوری به نژاد دامی و تجهیز مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی سمنان

 

در نشستی مشترک ایجاد مرکز نوآوری به نژاد دام سبک و تجهیز مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی سمنان در شهرستان مهدیشهر مورد بررسی قرار گرفت.

پیگیری برای ایجاد مرکز نوآوری به نژاد دامی و تجهیز مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی سمنان

نشست مشترک نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه، رییس جهاددانشگاهی سمنان و فرماندار شهرستان مهدیشهر با دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار شد.

در این نشست مشترک ایجاد مرکز نوآوری به نژاد دام سبک و تجهیز مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی سمنان در شهرستان مهدیشهر مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر امیر علی حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری سلول های بنیادی معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با تاکید بر حمایت از طرح های علمی و فناورانه از موافقت این ستاد با راه اندازی مرکز نوآوری به نژاد دامی سبک جهاددانشگاهی سمنان و آمادگی برای همکاری و حمایت در جهت تجهیز مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان سمنان خبر داد.

علی منصفی راد رییس جهاددانشگاهی استان سمنان نیز با ارایه گزارشی از طرح ها و پروژه های فناورانه این نهاد گفت: پروژه مرکز به نژاد دام سبک جهاددانشگاهی سمنان و دو محصول فناورانه تولید شده در جهاددانشگاهی استان در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان سمنان افتتاح و رونمایی می شوند.

در این نشست مقرر شد، پروپوزال دو طرح مرکز نوآوری به نژاد دام سبک و مرکز درمان ناباروری از سوی جهاددانشگاهی استان سمنان تهیه و به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارسال شود.

 

منبع خبر: سایت جهاد دانشگاهی

تاریخ انتشار: 1401/09/29

کلیه حقوق این سایت متعلق به اتحادیه صنعت دامپروری استان فارس می باشد