اثر مولدسازی بر کسب و کار خوراک دام پارس

 

شرکت خوراک دام پارس پس از سال‌ها تجربه موفق در تولید انواع خوراک دام و طیور در جریان یک توسعه متوازن و پایدار این شرکت به ارزش آفرینی راهبرد اقتصاد رهنما به ویژه مساله مولدسازی در عبور از شرایط زیان دست یافته است.

جورابلی مدیرعامل شرکت خوراک دام پارس با اشاره به ارزش آفرینی راهبرد اقتصاد رهنما به ویژه مساله مولدسازی در عبور از شرایط زیان، خبر داد: در ۶ ماهه اخیر از طریق بازنگری در روش‌های بازاریابی و فروش، تغییر فرمول جیره‌های دامی و طیوری، کاهش قیمت با قید بهبود کیفیت محصول و بازسازی دستگاه‌های تولیدی شرکت به ۶ میلیارد تومان سود دست یافته است. این گزارش در حالیست که شرکت در شرایط زیان به وی تحویل داده شده بود.

وی همچنین افزود: در حال حاضر این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های خوراک پلت در کشور بوده که با بهره مندی از توانمندی مدیران، کارشناسان و کارکنان صدیق خود و با اتکاء به تجارب گسترده‌ای که در طول سال‌ها فعالیت مستمر همراه با کسب رضایت مشتریان برایش حاصل گردیده، به جایگاه رفیعی در عرصه تولید انواع خوراک دام و طیور دست یافته است.

شرکت خوراک دام پارس مفتخر است که خوراک طیور را در سراسر ایران با نام دان پارس می‌شناسند و این خود گواهی بر قدمت و اصالت خدمت در این مجموعه است.

 

منبع خبر: پایگاه اطلاع رسانی سازمان اقتصاد کوثر

تاریخ انتشار: 1401/09/21

کلیه حقوق این سایت متعلق به اتحادیه صنعت دامپروری استان فارس می باشد