ارائه آموزش به ده هزار واکسیناتور در سراسر کشور

 

رییس سازمان دامپزشکی کشور گفت: ۱۰ هزار واکسیناتور در کل کشور تحت آموزش قرار می‌گیرد و تحت عنوان پیک دامپزشکی ما در هر روستا به دامداران خدمات ارائه می‌دهند.

 سید محمد آقامیری رییس سازمان دامپزشکی کشور در دیدار با استاندار ایلام گفت: پیشگیری از بیماری‌های حوزه دام برای سازمان در حال حاضر در اولویت است.

وی ادامه داد: از بین چهار هزار قرارگاه محرومیت زدایی جزو رتبه‌های برتر کشور قرار گرفتیم که این مهم در شرایطی بود که یکسال از فعالیت جهادی دامپزشکی می‌گذرد.

وی مطرح کرد: ۱۰ هزار واکسیناتور در کل کشور تحت آموزش قرار می‌گیرد و تحت عنوان پیک دامپزشکی ما در هر روستا به دامداران خدمات ارائه می‌دهند.

استاندار ایلام نیز در این دیدار گفت: ایلام ظرفیت‌های بسیاری خوبی در حوزه دام دارد.

بهرام نیا ادامه داد: منشور دولت سیزدهم اقدام جهادی است که این مهم در سازمان دامپزشکی محقق شده است و گروه‌های جهادی برای واکسینه کردن دام‌ها ورود کردند.

استاندار ایلام مطرح کرد: با استفاده از فناوری بومی به پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای در بخش‌های مختلف رسیدیم که این روند استمرار خواهد داشت.

وی در ادامه عملکرد دامپزشکی ایلام را رضایت بخش عنوان کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد به این سازمان برای تحقق برنامه‌ها در استان کمک کنیم.

 

منبع خبر: باشگاه خبرنگاران جوان

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۹/08

کلیه حقوق این سایت متعلق به اتحادیه صنعت دامپروری استان فارس می باشد