لبنیات با قیمت مصوب در حال عرضه است

مدیرکل دفتر بازرسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در شرایط کنونی تمامی محصولات لبنی مشمول تنظیم بازار با نرخ مصوب در حال عرضه است.

 

آقای مسعود امرالهی گفت: در آستانه یکسالگی واگذاری قانون انتزاع به وزارت جهاد کشاورزی هستیم که با همکاری سازمان های مختلف که نظارت بر کالاهای اساسی را بر عهده داشتند، توانستیم تاکنون بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار بازرسی از واحدهای صنفی در سراسر کشور انجام دهیم که براین اساس بیش از ۸۲ هزار پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال کردیم.

به گفته او،‌ در این ایام با تشدید بحث نظارت ها و دستوری که مقام عالی نظارت صادر کردند، بازرسان مجدد به ماموریت خود مبنی بر تشدید نظارت بر بازار تخم مرغ ادامه دادند، براین اساس واحدهایی که قیمت مصوب رعایت نکرده بودند به سازمان تعزیرات معرفی شدند. همچنین تشدید نظارت بر بازار دیگر کالاهای اساسی هم در حال انجام است.

امرالهی می گوید: در شرایط کنونی مشکلی در بحث  تولید و بازار لبنیات نداریم به طوریکه تمامی کالاهای اساسی و تنظیم بازار با نرخ مصوب عرضه می شوند.

مدیرکل دفتر بازرسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: بنابر گزارش های اخیر مرغ با نرخ مصوب و حتی کمتر از نرخ تنظیم بازار عرضه می شود، چنانچه واحدی بالاتر از قیمت مصوب عرضه می کند،‌گرانفروشی است که بازرسان برخوردهای لازم را انجام می دهند. در روزهای اخیر تشدید نظارت بر بازار تخم مرغ را داشتیم و همواره در دستور کارمان است که با واحدهای متخلف برخورد شود.

تاریخ انتشار خبر: 28/08/1401

منبع: سایت باشگاه خبرنگاران جوان

کلیه حقوق این سایت متعلق به اتحادیه صنعت دامپروری استان فارس می باشد